شامپو مو و بدن بچه چیکو بیبی مومنت Chicco Baby Moments

دسته بندی: مراقیت از مو و بدن
زیر دسته بندی محصول: شامپو مو و بدن
کارایی محصول:
  1. شامپو مو و بدن بچه
کشور سازنده:
  1. ایتالیا
سایر ویژگی های محصول:
  1. نرم و مرطوب کننده مو و پوست، خوشبو کننده مو و پوست
متناسب برای پوست/مو:
  1. انواع پوست

توضیحات مربوطه

قیمت:

490,000

تومان

درباره محصول

Chicco Baby Moments طیف کاملی از محصولات بهداشتی است که به طور خاص برای مراقبت روزانه از پوست نوزادان طراحی شده است. تمام فرمول ها حاوی گلیسیرین گیاهی و عصاره های طبیعی هستند و رایحه ای لطیف و منحصر به فرد دارند. شامپو بچه چیکو بیبی مومنت Chicco Baby Moments از 92 درصد مواد منشا گیاهی تشکیل شده است تا تعادل هیدرولیپیدی پوست نازک و پوست سر نوزادان را رعایت کند. شامپو Baby Moments Chicco Bath Shampoo Baby Moments که از نظر پوست و چشم مورد آزمایش قرار گرفته است با عصاره گل همیشه بهار و گلیسیرین گیاهی غنی شده است.

شامپو بچه چیکو بیبی مومنت Chicco Baby Moments محصولی همه کاره و ملایم است که با توجه به نیازهای منحصر به فرد نوزاد شما طراحی شده است. این شامپو حمام که هم برای پوست لطیف و هم برای موهای نازک نوزادان مناسب است، نیاز به چندین محصول را در طول زمان حمام از بین می‌برد. ترکیب آن از 92 درصد مواد با منشاء طبیعی تشکیل شده است. فرمول ملایم به پوست نازک و پوست سر کودک شما کمترین آسیبی وارد نکرده و خطر تحریک یا خشکی را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، این شامپو مو و بدن با عصاره گل همیشه بهار غنی شده است، با خواصی که پوست را نرم می‌کند. مکمل عصاره گل همیشه بهار گلیسیرین گیاهی است که پوست را هیدراته و نرم می‌کند و لایه ای اضافی از محافظت و راحتی را ارائه می‌دهد. یکی از نگرانی‌های کلیدی والدین در زمان حمام، احتمال ایجاد ناراحتی در چشم‌های کوچکشان است. با فرمول بدون سوزش در این شامپو، می‌توانید این نگرانی ها را برطرف کنید. این محصول یک تجربه حمام لذت بخش را برای شما و کودکتان فراهم می‌کند.

به طور خلاصه، این شامپو حمام یک راه راحت و ایمن برای تمیز و راحت نگه داشتن کودک شما ارائه می‌دهد. فرمولاسیون آن نه تنها موثر است، بلکه به نیازهای منحصر به فرد پوست و موی کودک نیز توجه دارد.

 

ویژگی‌های شامپو بچه چیکو بیبی مومنت Chicco Baby Moments

  • موهای ظریف و پوست لطیف کودک را در یک مرحله تمیز می‌کند.
  • فرمول بدون اشک، با 92% مواد طبیعی مشتق شده، حاوی عصاره گل همیشه بهار است که به دلیل خواص نرم کنندگی آن شناخته شده است.
  • پوست و مو را نرم و خوشبو می‌کند.
  • فرمول ملایم: غنی شده با عصاره گل همیشه بهار و گلیسیرین گیاهی برای تغذیه عمیق.
  • مواد طبیعی: فرمول 92% منشاء طبیعی
  • مخصوص هر نوع پوست

 

روش استفاده

مقدار مناسبی از شامپو را با دست ها روی پوست مرطوب و پوست سر کودک بمالید. به آرامی ماساژ دهید تا محصول کف کند. در آخر با آب گرم کاملا بشویید.

کارایی محصول:
شامپو مو و بدن بچه
کشور سازنده:
ایتالیا
سایر ویژگی های محصول:
نرم و مرطوب کننده مو و پوست، خوشبو کننده مو و پوست
متناسب برای پوست/مو:
انواع پوست
افزودن نظر

محصولات مرتبط

شامپو مو و بدن بچه چیکو بیبی مومنت Chicco Baby Moments Gentle Body Wash and Shampoo 
شامپو مو و بدن بچه چیکو بیبی مومنت Chicco Baby Moments Gentle Body Wash and Shampoo 

500 میل، نرم و مرطوب کننده، بدون سوزش

تومان490,000
عضویت در خبرنامه قبل از همه از محصولات جدید و تخفیف ها با خبر شوید