درمان موی آسیب دیده

خلاصه

آسیب می‌تواند ناشی از عوامل شیمیایی باشد، مانند مواردی که در خدمات موی بیش از حد تهاجمی یا روتین های زیبایی که بدون اقدامات احتیاطی درست انجام می‌شود، مانند نگه داشتن سشوار خیلی نزدیک یا خیلی داغ. در نهایت عوامل جوی مانند سرما و باد. اینها و عوامل دیگر دشمن سلامت موهای ما هستند که هر روز شرایط نامطلوب آن را تهدید می‌کند.

۱۴۰۱ يکشنبه ۱ آبان
297بازدید
درمان موی آسیب دیده

عوامل زیادی وجود دارد که هر روز سلامت موهای ما را تهدید می‌کند. آنچه مهم است این است که تشخیص دهید چه زمانی آسیب دیده به نظر می‌رسد تا در اسرع وقت با درمان های مناسب مداخله کنید.

آسیب می‌تواند ناشی از عوامل شیمیایی باشد، مانند مواردی که در خدمات موی بیش از حد تهاجمی یا روتین های زیبایی که بدون اقدامات احتیاطی درست انجام می‌شود، مانند نگه داشتن سشوار خیلی نزدیک یا خیلی داغ. در نهایت عوامل جوی مانند سرما و باد. اینها و عوامل دیگر دشمن سلامت موهای ما هستند که هر روز شرایط نامطلوب آن را تهدید می‌کند. بنابراین مهم است که وضعیت موهایمان را درک کنیم تا با استفاده از محصولات خاصی که مخصوص موهای آسیب دیده مانند خط PURE REPAIR و سیستم بازسازی اثر بوتاکس برای پر کردن و ترمیم عمیق فرموله شده اند، در اسرع وقت برای پوشاندن موهایمان استفاده کنیم.

 

درمان موی آسیب دیده

 

چگونه موهای آسیب دیده را تشخیص دهم؟

برای یک چشم دقیق، موهای آسیب دیده فورا براساس برخی پارامترها، که در لمس نیز واضح هستند، قابل تشخیص است.

موهای فرسوده و کدر: اولین معیار برای درک اینکه آیا مو آسیب دیده است، بررسی روشنایی آن است. از دست دادن ظاهر براق پس از شستشوی مکرر یا با شامپوهای خیلی تهاجمی رخ می‌دهد. علاوه بر این، دود و محیط های بسته، گرمایش و تهویه مطبوع ممکن است باعث کم آبی بدن شوند.

موهای نازک: افزایش سن و درمان های شیمیایی طولانی مدت به تضعیف ساختار پیاز مو کمک می‌کند و منجر به موهای نازک با حجم کم می‌شود.

موهای خشک: اگر میکروسیرکولاسیون کند شود، نمی‌تواند به طور موثر زائده های پوستی محیطی مانند مو را تغذیه کند، که در نتیجه خشک به نظر می‌رسد.

موهای شکننده: در این مورد برس حقیقت را می‌گوید. موهای سالم معمولا درخشان هستند و به راحتی نمی‌شکنند. اگر هر بار که موها شانه می‌شوند مقدار قابل توجهی روی برس باقی می‌ماند، موی شما ضعیف است.

دو شاخه شدن موها: اینها اولین علامت آسیب مو توسط سشوار یا اتو مو هستند، زیرا گرمای بیش از حد الیاف مو را می‌شکند.

 

درمان موی آسیب دیده

 

چگونه موهای سالم را تشخیص دهم؟

برعکس، برای درک اینکه آیا موها از سلامت خوبی برخوردار هستند، علائمی وجود دارد که به ما کمک می‌کند.

درخشش مو حتی در مورد موهای رنگ شده یک شاخص عالی است. اگر ساقه در واقع سالم باشد، رنگ ماندگاری بیشتری دارد و کدر یا پژمرده نمی‌شود، به شرطی که با محصولات خاصی مانند شامپو موهای رنگ شده درمان شود و به طور مکرر یا با آب بیش از حد داغ شسته نشود.

بهترین راه حل برای موهای آسیب دیده

مطمئنا پیشگیری خیلی کار می‌کند. بنابراین، اتخاذ این شیوه های خوب به محافظت از موهای شما کمک می‌کند:

- از سشوار در فاصله ایمن و با هوای گرم استفاده کنید.

- برای جلوگیری از شکستن موها، زمانی که کمی خشک شد شانه کنید، زیرا آب آن را آسیب پذیر می‌کند.

- هنگام استفاده از اتو و اتوهای داغ: مراقب باشید که آنها را روی موهای بسیار خشک بمالید بدون اینکه محافظ گرما را فراموش کنید: دو اقدامی که در مقابل اثرات دمای بالا محافظت و در عین حال حالت بی عیب و نقص را حفظ می‌کند.

علاوه بر رعایت حرکات روتین صحیح مو، استفاده از محصولات مناسب نیز ضروری است. در مورد موهای آسیب دیده، ضروری است که به تغذیه و آبرسانی برگردید، بنابراین محصولاتی که به عنوان مثال بر پایه اسید هیالورونیک هستند، می‌توانند به تعادل مجدد کم آبی بدن کمک کنند.

 

درمان موی آسیب دیده

 

ترمیم خالص با اسید هیالورونیک

خط جدید آزمایشگاه PH دقیقا برای رفع این نیاز طراحی شده است. اقلام آن با غلظت بالایی از مواد فعال با اثر بوتاکس فرموله شده اند: اسید هیالورونیک، کره مافورا، روغن بائوباب و آلوئه تخمیر شده هیدراتاسیون، جهش و شادابی مجدد را فراهم می‌کند. این درمان‌ها برای جذب سریع طراحی شده‌اند، تغذیه، صاف و بدون سنگینی، حجیم و روشن‌کننده هستند، با خشکی مقابله می‌کنند و ظاهری سالم‌تر و حیاتی‌تر می‌دهند.

درمان بوتاکس در سالن از چهار محصول خط PURE REPAIR تشکیل شده است: شامپو، گره گشا، درمان و ماسک.

درمان ترمیم خالص قهرمان درمان بوتاکس در سالن است: این محصول ستاره ای از مراسم است که برای موهای آسیب دیده ایجاد شده است، زیرا به ترویج بازسازی عمیق کمک می‌کند. مخلوط با آب گرم، به شکل ژلی در می آید که روی موها اعمال می‌شود، که با دقت ماساژ داده و سپس در یک حوله گرم به مدت حدود 15 دقیقه پیچیده می‌شود. گرما تسریع و درمان را موثرتر می‌کند.

در خانه، به لطف محصولات موجود در خط PURE REPAIR، می‌توانید اثر بوتاکس درمان انجام شده در سالن را حفظ کنید. شامپو به آرامی پاکسازی می‌کند، گره‌گشایی گره‌ها را باز می‌کند و با اثر ضد پیری قابل مشاهده ابریشم می‌شود، ماسک با ترمیم عمیق، تغذیه‌ای شدید را ارائه می‌کند. در نهایت، PURE REPAIR، مانند تمام محصولات PH LABORATORIES، خود را از طریق رایحه تصفیه شده و حسی خود متمایز کرده که درمان در خانه و سالن را جذاب تر می‌کند.

درمان موی آسیب دیده

آرام عبدالهی

عضویت در خبرنامه قبل از همه از محصولات جدید و تخفیف ها با خبر شوید