5 سوال و پاسخ برتر در مورد درمان کراتینه مو

خلاصه

تمام درمان‌ها با بازگرداندن کراتین (ماده طبیعی مو، پوست و ناخن) به کوتیکول مو و احیای حس، ظاهر و قوام موهای شما همراه با ترکیبات مرطوب‌کننده مخصوص کراتین کیور برای بهبود کیفیت موهای شما کار می‌کنند. درخشندگی طبیعی و بافتی خارق العاده به موهای خود بدهید. لطفا مطمئن شوید که موهای شما به اندازه کافی قوی است که بتواند یک درمان فشرده را تحمل کند که شامل شستن زیاد، سشوار کشیدن و اتو کردن صاف در دمای بسی...

۱۴۰۱ يکشنبه ۱ آبان
279بازدید
5 سوال و پاسخ برتر در مورد درمان کراتینه مو

1 – چگونه می‌توانم نوع مناسبی از Majestic Treatment را برای نوع موهای خود انتخاب کنم – تفاوت بین Majestic Keratin Gold & Honey، شکلات، Organic و Hair BTX چیست؟ 

تمام درمان‌ها با بازگرداندن کراتین (ماده طبیعی مو، پوست و ناخن) به کوتیکول مو و احیای حس، ظاهر و قوام موهای شما همراه با ترکیبات مرطوب‌کننده مخصوص کراتین کیور برای بهبود کیفیت موهای شما کار می‌کنند. درخشندگی طبیعی و بافتی خارق العاده به موهای خود بدهید. لطفا مطمئن شوید که موهای شما به اندازه کافی قوی است که بتواند یک درمان فشرده را تحمل کند که شامل شستن زیاد، سشوار کشیدن و اتو کردن صاف در دمای بسیار بالا است. موهای شکننده ممکن است قبل از انجام هر گونه درمان کراتینه نیاز به درمان های تقویتی و ترمیم بیشتری داشته باشند. درمان های ارگانیک پروتئین کراتین مجستیک فاقد فرمالدئید است. برای انواع مونیز مناسب هستند. همان روز بشویید و بسته به حالتی که موها قبل از درمان بوده، 70 تا 90 درصد موها را صاف می‌کند. موخوره 100% از بین رفته است. Majestic Hair BTX فرمالدئید ندارد. پیشرفته ترین سیستم درمان مو که در حال حاضر در دنیا وجود دارد، با مخلوط پپتید BONT'L با مواد موجود در BTX قابل استفاده برای انواع مو است و نتایج شگفت انگیزی بر روی موهای نازک/ شکننده دارد و به عنوان یک درمان ترمیم کامل مو عمل می‌کند. استفاده مجدد را نمی‌توان تا حداقل 2-3 ماه بین درمان اعمال کرد. Majestic Hair BTX 70-85% یا بیشتر بسته به اینکه موها قبل از درمان چگونه بوده است، موخوره 100% از بین می‌رود و درخشندگی موها غیر قابل باور است. این درمان هیچ بخاری ندارد! اکثر متخصصان به همین دلیل از انجام این درمان لذت می‌برند. این درمان برای بلوند ایده آل است، رنگ موی روشن و قرمز است زیرا اگر به درستی ساخته شود تغییر رنگی نخواهد داشت. درمان موی شکوهمند برزیلی با طلا و عسل / شکلات. به عنوان جادویی برای موهای درشت و بسیار مجعد عمل می‌کند، مو را 95-100٪ صاف می‌کند. از بین بردن موخوره 100% متخصصان استفاده از این درمان را بسیار آسان می‌دانند. فرمول شستشوی همان روز، لازم نیست برای شستن موهای خود تا روز بعد صبر کنید. نباید بر روی زنان باردار/ شیرده یا کودکان انجام شود.

 

5 سوال و پاسخ برتر در مورد درمان کراتینه مو

 

2- اگر موهای من تحت درمان، رنگ کردن، صاف کردن یا هر نوع مواد شیمیایی دیگری باشد. آیا می‌توانم بدون آسیب رساندن یا شکستن موهایم از هر یک از درمان کراتینه مجستیک استفاده کنم؟

بله. همه کاندیدای خوبی هستند، به خصوص آنهایی که موهای وز، آسیب دیده یا فرآوری شده دارند. درمان‌های کراتین مجستیک بازسازی‌کننده‌های مو هستند که برای ترمیم ریشه مو تا نوک مو کار می‌کنند و برای هر نوع مو مفید هستند (پردار، ظریف، دوره‌دار، وز، مجعد، درمان‌شده با رنگ، اکستنشن و درمان‌های ژاپنی).

 

3 – بعد از انجام اولین بار Majestic Treatment، چه زمانی باید دوباره آن را انجام دهم؟

 می‌توانید آن را هر چند بار که بخواهید تکرار کنید! درمان های کراتینه مجستیک کاملا بی خطر هستند! اما ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع مجدد کل فرآیند، اجازه دهید این درمان به موهای شما برسد. حداقل یکی دو هفته.

 

5 سوال و پاسخ برتر در مورد درمان کراتینه مو

 

4 – درمان کراتینه مجستیک چقدر طول می‌کشد؟

این بستگی به ماهیت مو و تعداد دفعات استفاده از کراتینه دارد، اما معمولا سه تا شش ماه. حتما شستشو را با شامپو و نرم کننده های احیا کننده مجستیک ادامه دهید زیرا سایر محصولات حاوی کلرید سدیم، درمان را از روی موها پاک می‌کنند. محصولات مراقبت پس از ما برای متعادل کردن سطح pH مو و کمک به طولانی‌تر شدن درمان و حفظ درخشندگی نهایی آن طراحی شده‌اند.

 

5- چه مقدار از درمان را باید در هر استفاده روی موهایم استفاده کنم؟ 

این بستگی به طول و بافت مو دارد، برای موهای طول شانه مقدار معمول مورد نیاز 60 میلی لیتر/ 2 اونس است. برخی افراد با این تصور که موها صاف تر می‌شوند، اشتباه می‌کنند که بیش از حد استفاده می‌کنند، این درست نیست. اشباع بیش از حد مو باعث شکست این روش می‌شود. لطفا از مقدار ذکر شده یا به میزان لازم برای طول و حجم مو استفاده کنید، در غیر این صورت موها در حین کار برس زدن و صاف کردن موها سخت و باعث ایجاد شوره سفید مانند پوسته پوسته شدن می‌شود. لطفا از یک شانه دندانه ظریف در طول فرآیند استفاده کنید تا محصول به طور یکنواخت توزیع شود و تمام محصولات اضافی حذف شوند.

 

 

 

 

 

 

5 سوال و پاسخ برتر در مورد درمان کراتینه مو

آرام عبدالهی

عضویت در خبرنامه قبل از همه از محصولات جدید و تخفیف ها با خبر شوید