خدمات احیا مو

خلاصه

در مصر باستان، شاید مثل هر دنیای باستانی دیگری، آنچه که بیش از همه چیز و همه کس ارزش داشت و قرار بود برای همه سال های دیگر حفظ شود،

خدمات احیا مو

در مصر باستان، شاید مثل هر دنیای باستانی دیگری، آنچه که بیش از همه چیز و همه کس ارزش داشت و قرار بود برای همه سال های دیگر حفظ شود، جان بی روح فرعون بود. حتما از مومیایی کردن بارها و بارها شنیده اید. حتما هر بار هم پیش خودتان فکر کرده اید که این مصری ها عجب ملت پیشرفته ای بوده اند. مومیایی روشی که یک جسم بی جان را برای مدت ها، حتی زیر خاک هم سالم نگه می دارد، واقعا هم روش اعجاب انگیزی بوده است. مصری ها معتقد بودند با این روش می توانند آن فرد را دوباره به زندگی برگردانند و برای این بازگشت به زندگی هر جور تلاشی را که به ذهنشان می رسید، با تمام وجود انجام می دادند. با این حال هر چه تلاش آنها برای احیای مردگانشان بی نتیجه باقی ماند، اما جرقه احیای بافت های مختلف انسانی از همان وقت کلید خورد و امروز اگر ما هنوز هیچ توفیقی در زنده نگه داشتن انسان ها نداشته باشیم، لااقل خیالمان از زندگی بخشیدن دوباره به موهایمان جمع شده است.

دسته موهای شما آن رشته های باریک و کنار هم نشسته ای که چهره استخوانی جمجمه تان را به شکل طبیعی و زیبا درمی آورند، همین جوری و یک شبه روی سرتان ظاهر نشده اند! بالاخره هر آدمی یا بهتر بگوییم هر زنی یک جایی از زندگی اش به این نتیجه می رسد که باید دستی به سر و شکل خودش بکشد. باید آن موهای کاموایی و کرک دارش را شانه بکشد؛ برای وزوز شدنشان فکری بکند یا مثلا رنگ و لعابی تازه به چهره روزمره اش در آینه بدهد. اصلا شاید هوس کند خودش را از یک شرقیِ مو فرفری به یک مو صافِ ژاپنی تبدیل کند. خب! طبیعتا شما برای دیدن تصویر بهتری از خود، آینه اتاقتان را عوض نمی کنید یا حتی سعی نمی کنید وقت رد شدن از کنار آن آینه خودتان را ندیده بگیرید.هر آدمی با یک جنس خاص از مو به دنیا آمده، زندگی کرده و بزرگ شده است. شاید هزار بار رنگ و دکلره هم به موهایش زده باشد. شاید شما موهایتان را بلند کرده باشید یا کوتاهی اش را بیشتر دوست داشته باشید. اما هر جور که با این رشته های باریک روی سرتان رفتار کرده باشید، باز هم آنها نیازمند توجه و مراقبت شما هستند. این یعنی زیبایی مو همیشه برای ما مهم بوده است. انگار شما مادری باشید که کودکتان را بر سر گذاشته و می خواهد با خودش همه جا ببرد؛ پس این کودکان لطیف شما، نیازمند تغذیه سالم، آب و هوای درست، توجه و مهربانی و از خودگذشتگی مادرانه هستند. احیا یا زنده نگه داشتن جانِ مو یک امر حیاتی در راستای همین مادرانگی است. اصلا بیایید یک جور دیگر با ماجرا برخورد کنیم. فرض کنید موهای شما یک موجود جدا از شما باشد و شما پزشک معتمدش! برای حفظ سلامتی این موجود زنده چه پیشنهادی دارید؟! لابد به او توصیه می کنید به تغذیه اش اهمیت بدهد، بهداشت و پاکیزگی اش را رعایت کند تا از ابتلا به آسیب های جدی جلوگیری کند. در این صورت شما ویتامینه یا پروتئینه را به موهایتان پیشنهاد کرده اید. حالا اگر این موجود زنده کمی بد حال باشد و قامتش چین چین شده باشد یا اگر اصلا از ابتدای حیات کمرش یک قوز بی دلیل داشته باشد، بعد برای ویزیت بیاید پیش شما و بگوید می خواهم صاف و سرحال بایستم، باید به او ریباندینگ را پیشنهاد دهید. اما اگر قبل از اینکه پیش شما بیاید خودش را دکلره کرده باشد، تنها چاره اش کراتین است.

عضویت در خبرنامه قبل از همه از محصولات جدید و تخفیف ها با خبر شوید